Isnin, 15 Ogos 2011

aku terseksa..aku merasakan aku tiada sesiapa.



Allah je la yg tahu bertpa trseksanya diri nie..tapi walaupun hati ini diri ini trseksa aku masih tersenyum,aku masih bisa ketawa..kerana kalau aku murung dan mnangis aku mmbuatkan org sekelilngku tidak suka melayanku dan mereka tak akn memujukku..:'(..rsa nk mnjerit..argh!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!! 







kadang-kadang aku xsuka dengan kehidupan ini aku rasa terseksa sangat..dulu aku seperti org xberiman aku rasa nak bunuh diri,rasa benci sangat dengan kehidupan sebegini 





Ya Allah tenangkan lah hati ini,bahagiakanlah hidupku..

Waallahu a'lam








2 ulasan:

  1. salam ngapa nhe.cuba relax sebentar, tido ke mengaji ke k.mengapa stress mesti ada sebb kan.just let me knoe k.hehe.

    BalasPadam
  2. salam..ap sudah berlaku ni adeq nurul. ce cite

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...