Selasa, 25 Januari 2011

Ya Allah ampunilah hambamu ini..

In tHe name Of Allah..
Dulu:
aku telah melakukn banyak kesalahn kepadamu..
aku telah brcouple..dgn diluar dugaan keluarga..
dan keluarga mendapt tahu..kerana akaku selalu
cek hponeku..dan aku die marah oleh family..
aku brnekad untuk tidak membuat perkara terkutuk itu lagi..
..selepas aku menengkt dewasa..aku bercouple lagi..Allah2..
family dapt tahu juga..ini kali ke 2 aku brcouple..dan kali
ke dua die marah kerana melayan lelaki die fb dan die hpone..
dan kali ini aq bernekad betul-betul untk tidak membuat prkara itu lagi..
DULU:::
Sekarang::
aku telah bernekad untuk tidak bercouple lagi
dan kalau tersuka seseorg perlu diam-diam,
dan tidak perlu membuat tindakn diluar batasan..
sekarang aku tengah mencuba menjaga iman dan menjaga pandanggan..tetpi kenapa fmily aku tidak memprcayai aku?asal balik sekOlh lambt sikt ditye ko asl blik lambt?aku brkata ade perjumpaan
pengaws pust sumber...ayahku berkata,bukn perjumpaan dgn lelki?Nauzubillah..aku tidak pernah
buat begitu..padahl aku sudah membri tahu kepade umi hari ini ade perjumpaan PSS..
Aku masih darelah..aku belum pernah die sentuh..wlu pon dulu aku bercouple aku tidak pernah
dating..n xpernah jumpe..tpi aku tahu itu dose...cubalah bgi semangt,nie bgi aku lemah..janji aku
xbuat semua itu..semoga aku tidak berputus asa untuk berubah.
pic sekarang::


Wallahu'alam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...